TRANSPORT GRATUIT pentru comenzi mai mari de 1000 lei!

Termeni si Conditii

Articolul 1 – Domeniul de aplicare și acceptarea Termenilor și condițiilor generale de vânzare

Acești termeni și condiții generale de vânzare se aplică tuturor achizițiilor de articole încheiate la distanță:
1) prin telefon prin departamentul de asistență pentru clienți înființat de Iselin Dimitri, accesibil prin numărul (004) 0790135626 sau prin intermediul site-ului web Iselin Dimitri identificat prin numele de domeniu «www.iselindimitri.ro (denumit în continuare„ Site-ul ”) si detinut de SC ISELIN DIMITRI BRAND S.R.L:

  • Str. Tudor Vianu nr. 17, judet Giurgiu
  • CUI 47779790
  • Nr.reg.com. J52/221/08.03.2023

Articolele sunt destinate a fi vândute exclusiv cumpărătorilor finali care sunt persoane fizice sau juridice, care acționează exclusiv pentru nevoile lor personale și nu au legătură directă cu o activitate comercială, excluzând orice revânzător sau intermediar care acționează în numele revânzătorilor (în continuare „Clientul (clienții) ) ”). Prin urmare, Clientul afirmă că acționează ca consumator și că nu intenționează să revândă Articolele în scopuri comerciale. El / ea certifică, de asemenea, că are capacitatea legală de a-și asuma angajamentele prevăzute în acești termeni și condiții generale de vânzare.

Iselin Dimitri poate actualiza și modifica oricând termenii și condițiile generale de vânzare. Condițiile aplicabile vânzării unui articol de către un client sunt cele în vigoare la momentul încheierii contractului de vânzare. La fiecare achiziție a unui articol de pe site, vi se va solicita să indicați acceptarea termenilor și condițiilor generale de vânzare în vigoare, bifând caseta „Accept termenii și condițiile generale de vânzare ale lui Iselin Dimitri”. Acestea vor fi disponibile pentru vizualizare înainte și când vi se va cere să le confirmați.

Articolul 2 – Informații de comandă

2.1 Comenzi plasate prin telefon cu asistență pentru clienți
Comenzile prin telefon pot fi efectuate cu serviciul de asistență pentru clienți la: (004) 0790135626 de luni până vineri de la 8:00 la 16:00 (cu excepția sărbătorilor legale).
Odată ce banca clientului a debitat contul bancar al clientului, comanda va fi transmisă direct departamentului Iselin Dimitri responsabil cu pregătirea comenzii.
Orice comandă plasată în acest context este obligatorie pentru Client.

2.2 Comenzi plasate de internet pe site
Comenzile plasate pe site sunt supuse respectării stricte a procedurilor descrise mai jos.
Comenzile speciale (cu excepția personalizării) nu pot fi plasate pe site. Iselin Dimitri invită clienții săi care doresc să comande articole speciale să apeleze sistemul nostru de asistență pentru a plasa comanda lor.

2.2.1 Selectarea articolelor de către client
Pe site, Clientul selectează, introduce și validează identificarea și cantitatea Articolelor pe care dorește să le comande; Articolele menționate sunt adăugate în „Geanta de cumpărături” a Clientului.
Clientul își poate modifica în mod liber „Geanta de cumpărături”, poate șterge un articol selectat inițial, poate modifica cantitățile comandate sau, alternativ, poate adăuga un articol făcând clic pe elementele corespunzătoare din „Geantă de cumpărături”.
Prin plasarea unei comenzi pentru produse personalizate prin ajustarea dimensiunilor sau prin introducerea detaliilor speciale asupra produselor sau prin eliminarea detaliilor sau a altor tipuri de modificări solicitate de cumpărător, precum și prin plasarea comenzilor pentru produse la măsurile 42-44, se exprimă în mod expres acceptă toate dispozițiile articolului 8.2 din prezentul regulament.

2.2.2 Identificare
Odată ce Clientul și-a finalizat selecția și dorește să valideze conținutul „Geantă de cumpărături”, Clientul se poate autentifica sau continua ca „invitat”. De asemenea, Clientul se poate autentifica înainte de a selecta Articole.
Dacă Clientul are deja un cont de client, el / ea se poate conecta cu adresa sa de e-mail și parola. În cazul în care Clientul nu are încă un cont, îl poate crea unul confirmând numele, adresa de reședință, adresa de e-mail și numărul de telefon în momentul plasării comenzii.
Detaliile de conectare și parola Clientului sunt destinate a fi utilizate numai de către Client, prin urmare, fiecare Client este de acord să le păstreze în siguranță și să nu le comunice terților. Clientul este de acord să informeze imediat Iselin Dimitri în caz de pierdere, furt sau orice utilizare frauduloasă a contului său de client.

2.2.3 Validarea comenzii
De asemenea, Clientul trebuie să valideze metoda de livrare și să completeze informațiile necesare pentru expedierea corectă a comenzii (țara de expediere, adresa de livrare sau butic în care Clientul dorește să colecteze comanda, dacă țara de livrare selectată are magazine care oferă acest serviciu).
Clientul își poate folosi adresa de livrare ca adresă de facturare sau poate introduce alta. Clientul va fi apoi rugat să aleagă o metodă de plată și să completeze informațiile necesare.
Odată ce aceste informații au fost introduse și validate în mod corespunzător, prețul articolelor (așa cum este definit la articolul 5 de mai jos) și orice costuri de expediere vor fi afișate automat.
Clientul trebuie să verifice exactitatea selecției sale înainte de a confirma comanda. La sfârșitul procesului de comandă descris mai sus și după acceptarea tuturor acestor termeni și condiții generale de vânzare, Clientul face clic pe „VALIDAȚI PLATA ȘI CONFIRMAȚI COMANDA”.

2.2.4 Confirmarea comenzii de către Iselin Dimitri
O confirmare de primire a comenzii este trimisă Clientului prin e-mail. În conformitate cu prevederile articolului 1126 din Codul civil, Clientul acceptă utilizarea poștei electronice pentru confirmarea de către Iselin Dimitri a conținutului comenzii.
Confirmarea de primire va include numărul comenzii, suma totală a comenzii, informații referitoare la cost și timp de livrare, caracteristicile care definesc, cantitatea și prețul articolelor achiziționate.
În momentul expedierii Articolelor comandate la adresa de livrare proiectată de Client, Iselin Dimitri va trimite un e-mail către acesta din urmă, informând Clientul despre această expediere, precum și despre primirea plății, conform prevederilor articolului 6 de mai jos. Contractul de vânzare este apoi încheiat definitiv.

2.3 Dovada comenzii
În general, între Iselin Dimitri și Client este convenit în mod expres că e-mailurile sunt admisibile între părți, precum și sistemele automate de înregistrare utilizate de serviciile de asistență pentru clienți sau de pe Site, în special în ceea ce privește natura și data comenzii. În plus, în conformitate cu articolul L. 213-1 din Codul consumatorului, Iselin Dimitri va păstra informațiile referitoare la orice comandă pentru o sumă egală sau mai mare de o sută douăzeci (120) de euro pentru o perioadă de zece (10) ani și o va pune la dispoziția Clientului la cererea adresată de acesta la: iselin dimitri@yahoo.com. Cu toate acestea, se recomandă ca Clientul să păstreze și o copie (în format electronic și / sau pe hârtie) a detaliilor referitoare la comanda sa pentru orice comenzi plasate pe Site.

Articolul 3 – Disponibilitatea articolului

Clientul este informat la momentul plasării comenzii, fie prin asistență pentru clienți, fie pe pagina de informații a site-ului care descrie fiecare dintre articole:
– a disponibilității Articolului; sau
– în cazul indisponibilității temporare a articolului, a posibilității de comandare pentru livrare ulterioară într-un interval de timp specificat în acest caz.
Dacă, în ciuda vigilenței din partea Iselin Dimitri, Articolele comandate nu mai sunt disponibile, Iselin Dimitri va informa Clientul prin orice mod (telefon sau e-mail) cât mai curând posibil. Iselin Dimitri nu va fi răspunzătoare în cazul indisponibilității unui articol de pe site.
Iselin Dimitri își rezervă dreptul de a modifica Articolele oferite pe Site în orice moment și fără notificare prealabilă.
Mărimile 42-44 din produsele oferite de Iselin Dimitri nu sunt disponibile în stoc, iar comenzile pentru aceste dimensiuni se încadrează în categoria comenzilor personalizate pentru care se aplică dispozițiile articolului 8.2 din prezentul regulament.

Articolul 4 – Refuzul unui ordin

Achizițiile efectuate pe site sau prin telefon vor fi rezervate clienților pentru propria utilizare (sau cadouri) și nu pentru revânzare. În conformitate cu dispozițiile articolului L. 121-11 din Codul consumatorului, Iselin Dimitri va avea dreptul să refuze orice comandă neobișnuită care depășește numărul de articole autorizate, și anume:
– opt (8) articole pe comandă; și / sau
– două (2) articole identice comandate într-o perioadă de treizeci (30) de zile calendaristice, de toate culorile și dimensiunile combinate.
Iselin Dimitri va avea, de asemenea, dreptul de a refuza orice comandă: (i) făcută de un Client cu care există un litigiu privind plata sau livrarea unei comenzi anterioare; sau (ii) nu sunt în conformitate cu acești termeni și condiții generale de vânzare.
Iselin Dimitri va notifica Clientul dacă constată că comanda nu respectă acești termeni și condiții generale de vânzare, fie direct pe Site, fie prin telefon sau prin e-mail. În cazul în care Clientul nu reușește să corecteze orice eroare sau nerespectare a acestor termeni și condiții generale de vânzare conținute în comanda sa cu Iselin Dimitri în termen de 5 zile calendaristice de la notificarea menționată chiar înainte, Iselin Dimitri își rezervă dreptul de a anula comanda în total, precum și plata.
Dacă o comandă este efectuată cu o rambursare, care nu este preluată și plătită de către persoana care a plasat comanda sau de un reprezentant al acesteia, comanda fiind returnată ulterior de serviciul de curierat, Iselin Dimitri își rezervă dreptul de a anula viitoarele comenzi. a utilizatorului plasat cu ramburs, acesta putând plasa comenzi numai cu plata în avans.
Articolul 5 – Prețul articolelor

Prețurile comunicate de asistența pentru clienți sau afișate pe site sunt indicate în lire sterline și includ toate taxele (inclusiv TVA), excluzând taxele de livrare.
Prețurile facturate sunt cele în vigoare la data comenzii, în funcție de disponibilitatea Articolelor comandate în acest moment. Iselin Dimitri își rezervă dreptul de a modifica prețurile Articolelor în orice moment și fără notificare prealabilă.
Se specifică faptul că serviciul de rambursare a taxelor nu este disponibil pentru achizițiile de la distanță a articolelor Iselin Dimitri.
În conformitate cu prevederile articolului L.221-11 din Codul consumatorului, Clientul va primi o confirmare scrisă a sumei plătite, detaliind prețul pe articol și costurile de expediere percepute pentru fiecare articol, cel târziu la livrare.

Articolul 6 – Condiții de plată

Dispozițiile articolului 1341 din Codul civil nu se aplică vânzărilor la distanță încheiate de Iselin Dimitri
În cazul în care, din orice motiv (obiecție, refuz din partea emitentului cardului de credit etc.), debitul sumei plătibile de către Client se dovedește imposibil, vânzarea va fi anulată imediat și Iselin Dimitri va opriți imediat procesarea comenzii.
6.1 Plata prin card de credit sau card de debit
Plata pentru achizițiile Clientului se va face cu cardul de credit. Sunt acceptate carduri din rețeaua „CB”, Visa © ️, Eurocard © ️, MasterCard © ️, American Express © ️ și Apple Pay © ️.
În acest scop, atunci când comandă prin telefon, Clientul confirmă asistența pentru clienți și, atunci când face comanda prin Internet, îi garantează lui Iselin Dimitri că el / ea este deținătorul licențiat al cardului de credit utilizat pentru a plăti comanda și că primul și ultimul numele care apare pe acest card de credit sunt într-adevăr ale sale. Apoi, Clientul comunică, fie prin telefon, fie printr-un site web securizat, numărul cardului de credit, data expirării și codul de securitate.
După ce Clientul a validat detaliile bancare de pe Site, Clientul va accesa un server securizat care funcționează în modul SSL (128 biți) care a fost certificat de către o Autoritate de certificare.
Tranzacția este apoi efectuată de către Client în conformitate cu standardele de securitate bancară. Autentificarea este specifică fiecărei bănci. În comunicarea numărului cardului său de credit și / sau a detaliilor bancare, fie prin telefon, fie pe site, Clientul acceptă necondiționat în prealabil faptul că Iselin Dimitri continuă tranzacția securizată și preautorizează banca sa să debiteze contul său la primirea înregistrărilor sau declarațiilor trimise de Iselin Dimitri, chiar și în absența chitanțelor semnate de deținătorul cardului de credit utilizat.

Articolul 7– Livrare

Nu este posibil să plasați o comandă pentru nicio adresă de livrare situată în afara acestei Zone de livrare. Din motive de securitate în primul rând, Iselin Dimitri nu va procesa nicio comandă a cărei adresă de livrare sau de facturare este o cutie poștală. Din motive de securitate, livrările către un hotel sau reședință studențească vor fi posibile, sub rezerva alegerii opțiunii de livrare expresă cu dovada livrării manuale.
Clientul va avea, de asemenea, opțiunea ca articolele să fie livrate unei alte persoane aflate în zona de livrare, de exemplu, atunci când comanda este un cadou.
Odată înregistrată plata sumei comenzii, Articolele vor fi livrate la adresa de livrare indicată de Client în timpul procesului de comandă. Din acest motiv, acesta din urmă se angajează să fi comunicat adresa corectă de livrare către Iselin Dimitri.
Livrarea articolelor comandate se va face:
– la data sau în termenul indicat Clientului de către Iselin Dimitri și, cel târziu, în termen de 1- 7 zile de la data comenzii; sau
– în termenul notificat și acceptat în prealabil de către Client, în cazul indisponibilității temporare a Articolului în cauză: (i) în momentul plasării comenzii sale prin telefon cu asistență pentru clienți; (ii) în momentul adăugării unui articol la „Geantă de cumpărături” și înainte de acceptarea comenzii sale.
Iselin Dimitri va livra Articolele comandate prin poștă standard sau curierat rapid cu dovada livrării manuale, așa cum a fost selectat de Client.
Taxele de livrare ale curieratului rapid cu dovada livrării manuale vor fi suportate de către iselin dimitri; valoarea acestor taxe va fi comunicată Clientului înainte de etapa de validare a comenzii sale.
În cazul eșecului livrării de către DHL (după 2 încercări nereușite) și a returnării coletului la depozitul Iselin Dimitri din motivul „Nu mai există la această adresă”, Iselin Dimitri va încerca să contacteze clientul doi (2) ori în patru (4) săptămâni de la primirea coletului la depozit. Dacă nu există niciun răspuns sau comunicare din partea Clientului în cadrul acestor patru (4) Iselin Dimitri va continua cu rambursarea comenzii, iar Clientul va primi confirmarea prin e-mail, la adresa furnizată în momentul comenzii.

Articolul 8. Returul produselor

8.1 Condiții generale privind returnarea produselor vândute de Iselin Dimitri:

  • Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care v-au fost livrate. Returul se face cu etichetele și sigiliile originale intacte precum și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile / cadourile cu care a fost livrat.
  • Produsele care au fost modificate, cele care prezintă semne de uzură sau uzură, pete, rupturi, zgârieturi sau dacă produsele nu au accesorii nu sunt acceptate.
  • Dacă în pachetul de returnare există produse diferite de cele din formularul completat, după ce pachetul a fost verificat de curier, ridicarea va fi refuzată.
  • Cumpărătorul are dreptul de a returna un produs în termen de 14 zile calendaristice, fără a oferi niciun motiv și fără a suporta alte costuri decât costurile de livrare, cu excepția produselor prezentate la articolul 8.2 din prezentul regulament. Astfel, conform OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile calculate în ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a produsului.
  • Procedura de returnare este DOAR disponibilă printr-un serviciu de curierat, iar Iselin Dimitri nu va accepta livrarea personală a produselor returnate.

ADRESA NOASTRA DE LIVRARE ESTE-
ORAS / ORAS-BUCURESTI
STRADA / STRADA- EPISCOPIEI
NR / NUMĂR- 6
CONTACT-ISELIN DMITRI BRAND SRL
TELEFON – (004) 0721506012

  • Costurile legate de serviciul de livrare pentru procedura de returnare a produsului sunt responsabilitatea exclusivă a cumpărătorului, indiferent de motivul pentru care produsul este returnat.
  • Pachetul de returnare va fi trimis numai în conformitate cu OPȚIUNEA DE VERIFICARE A PACHETULUI de către Iselin Dimitri la livrare, în prezența curierului. În cazul în care produsul nu îndeplinește condițiile prevăzute mai sus la articolul 8.1, Iselin Dimitri nu va accepta pachetul și nu va rambursa cumpărătorului valoarea produsului (produselor) care nu corespunde, care va fi returnat expeditorului.
  • Iselin Dimitri va înregistra audio-video întreaga procedură de despachetare a pachetului care conține produsele returnate și întreaga procedură de verificare, urmând să păstreze înregistrările în arhiva sa pentru o perioadă de 3 ani în scopuri probatorii.
  • Cumpărătorul are posibilitatea de a solicita returnarea cu schimbul mărimii produsului achiziționat sau schimbul cu un alt produs. În acest caz, cumpărătorul va suporta taxele pentru serviciul de curierat și diferența de preț dacă produsele pe care Iselin Dimitri le va livra depășesc valoarea produselor schimbate.

Termen limită de rambursare:

  • Pentru produsele returnate în primele 14 zile de la cumpărare, perioada maximă de rambursare este de 14 zile de la data la care Iselin Dimitri a primit produsul returnat.
  • Pentru produsele returnate deoarece au fost livrate incorect sau au fost deteriorate în timpul tranzitului, perioada de rambursare este stabilită de comun acord între Iselin Dimitri și cumpărător;
  • Pentru produsele care au fost returnate în condiții neconforme și pentru care nu au fost respectate condițiile de returnare specificate mai sus, Iselin Dimitri își rezervă dreptul (în conformitate cu OUG 134/2014) de a refuza primirea lor și implicit, returnarea banii cumpărătorului.

Metode de plata:
Suma va fi returnată după cum urmează:

  • pentru Comenzile plătite prin card online -> prin rambursare în contul din care a fost efectuată plata.
  • pentru Comenzi plătite cu PO / ramburs -> prin transfer bancar în contul clientului.

8.2 Condiții speciale pentru returnarea categoriilor speciale de produse comercializate de Iselin Dimitri:

  • Produsele personalizate, realizate la cererea clientului conform specificațiilor și măsurătorilor oferite, nu pot fi returnate sau schimbate, conform legislației în vigoare. Prin plasarea unei comenzi personalizate, clientul își asumă în mod expres toate detaliile produsului și renunță la dreptul de retur.
Articolul 9 – Protecția confidențialității

Iselin Dimitri se angajează să respecte intimitatea clienților săi.
Clientul se angajează ca toate informațiile comunicate lui Iselin Dimitri prin serviciul de asistență pentru clienți sau pe site ca parte a comenzii să respecte aceste condiții generale de vânzare, complete, corecte și actualizate. În caz contrar, Iselin Dimitri își rezervă dreptul de a: (i) anula comanda în totalitate, precum și plata sau (ii) a le supune comunicării de către Client a oricărei dovezi a informațiilor și adreselor furnizate, pentru a asigura existența și exactitatea acestora.
Detaliile datelor cu caracter personal marcate ca obligatorii (*) sunt necesare pentru Iselin Dimitri pentru prelucrarea și livrarea comenzilor, precum și pentru pregătirea facturilor. Aceste informații sunt destinate Iselin Dimitri și furnizorilor săi de servicii implicați în procesarea comenzii. Pentru mai multe informații despre utilizarea datelor de către Iselin Dimitri, Clientul este invitat să citească informațiile disponibile în Politica de confidențialitate.
Acesta a specificat că Clientul are dreptul de a accesa, modifica, rectifica și șterge datele cu caracter personal care îl privesc. Pentru exercitarea acestor drepturi, Clientul poate trimite un mesaj însoțit de dovada identității către serviciul de asistență pentru clienți al Iselin Dimitri la iselindimitri@yahoo.com.
În special, Clientul este informat că datele sale personale pot fi transmise sau colectate direct de către: instituțiile bancare care acționează ca intermediari pentru plata comenzilor (Netopia Pyaments), acționând ca furnizori de servicii de plată, parteneri specializați în asigurarea tranzacțiilor împotriva e- fraudă comercială (de exemplu, Fia-Net).
Vă rugăm să rețineți că acești parteneri au propriile politici de confidențialitate.

Articolul 10 – Păstrarea titlului

Iselin Dimitri va păstra proprietatea asupra Articolelor până când Iselin Dimitri a primit plata integrală. Cu toate acestea, Clientul își asumă riscurile (în special cele legate de pierderi, furturi sau daune) referitoare la Articolele livrate din momentul în care acestea sunt livrate la adresa indicată în momentul plasării comenzii.

Articolul 11 – Drepturi de proprietate intelectuală

Clientul nu va reproduce, reprezenta sau adapta, direct sau indirect, Site-ul, în totalitate sau parțial, sub orice formă. Orice drept de proprietate intelectuală referitor la orice produs sau element Iselin Dimitri, precum mărci comerciale, ilustrații, fotografii, imagini, modele și sigle, fie că sunt înregistrate sau nu, este și va rămâne proprietatea exclusivă a Iselin Dimitri.
Orice reproducere totală sau parțială, descărcare, modificare sau utilizare a mărcilor comerciale, ilustrații, imagini, fotografii, logo-uri și desene Iselin Dimitri, din orice motiv și pe orice suport, fără acordul expres prealabil scris al Iselin Dimitri, este strict interzisă.
În mod similar, următoarele sunt strict interzise fără consimțământul scris prealabil al Iselin Dimitri:
– crearea de linkuri hipertextuale către oricare dintre paginile sau componentele Site-ului;
– orice utilizare care nu este conformă cu licența acestui site pentru utilizarea acestuia și, în special, utilizarea oricăreia dintre componentele sale (articole prezentate, descrieri, prețuri, date, software, grafică, imagini, texte, fotografii, instrumente etc.)

Articolul 12 – Litigii

Prezentul acord este supus legii române. Orice litigii între Iselin Dimitri și Cumpărători vor fi soluționate pe cale amiabilă sau, dacă acest lucru nu este posibil, litigiile vor fi soluționate de instanțele române competente din București.
Publicarea de mesaje sau imagini defăimătoare de orice fel către Iselin Dimitri, indiferent de expunerea lor în mediul online sau prin orice alte mijloace susceptibile de a fi făcute publice, va da naștere dreptului lui Iselin Dimitri la repararea integrală a prejudiciului cauzat, în conformitate cu cu prevederile codului civil.

Inchide
Autentificare
Inchide
Cos (0)

Nu ai niciun produs în coș. Nu ai niciun produs în coș.





Inchide